Teknisk service

Vores team står klar til at hjælpe dig med at holde dit produkt opdateret og sikre optimal ydeevne.

Nordisk serviceorganisation

 

Medidynes serviceafdeling dækker service og reparation i hele Norden.

Det tekniske team tilbyder service på alle vores produkter. Vores teknikere har stor erfaring og træning inden for medicinsk udstyr, og vi følger altid producentens instruktioner for vedligeholdelse og reparation.

Du er velkommen til at kontakte os for en uforpligtende samtale om, hvordan en skræddersyet serviceaftale kan understøtte behovene i din organisation.

 

Nordisk serviceorganisation

Vores erfarne og lokalt trænede teknikere tilbyder

  • Teknisk træning og kurser
  • Reparationer
  • Softwareopdateringer

  • Serviceaftaler
  • Originale reservedele og forbrugsvarer

Hvordan kan vi hjælpe?

Kontakt os på telefon +45 35 25 12 48 (mandag – torsdag 08:00-16:00 og fredag 08:00-15:00) eller send os en besked.

Philips BiPAP A40 Pro hjemmerespirator
Philips SRC

Service og reparation af Philips SRC produkter

 

Vi har et dedikeret Philips Sleep & Respiratory Care (SRC) team baseret i Sverige. De supporterer kunder i Danmark, Sverige og Finland, og sidder klar til at hjælpe dig med alle dine tekniske spørgsmål vedrørende Philips SRC-løsninger.

Klik på knappen nedenfor, der bedst beskriver din henvendelse, og kom i kontakt med teamet. Skriv venligst din forespørgsel på engelsk, da vores tekniske team med ansvar for Philips SRC er svensktalende.

 

SERVICEAFTALER

Få optimal ydeevne og sikkerhed

 

Vores lokalt trænede teknikere vil hjælpe dig med forebyggende vedligeholdelse, reparationer og proaktiv teknisk service. Vedligeholdelse og reparationer udføres som regel på vores eget værksted, men kan efter aftale også foregå hos jer.

 

Flemming laver service
Skræddersyede teknisk træningsprogrammer
TEKNISK TRÆNING

Skræddersyede træningsprogrammer

 

Vi skræddersyer vores træning, så den passer til jeres behov. Vores træning har til formål at opfylde myndighedskrav, opretholde produktets oppetid og dele bedste praksis.

Ønsker du hjælp til at opretholde og styrke jeres viden om produktvedligeholdelse?

 

Medidyne er ISO-certificeret

Medidyne er ISO-certificeret

 

Hele Medidyne-organisationen er certificeret efter ISO 13485 og ISO 14001. Disse certifikater dokumenterer, at vi har effektive systemer til styring af henholdsvis kvalitet i hele virksomheden og den miljøpåvirkning vores aktiviteter har.

 

Ofte stillede spørgsmål

 

Vi har indsamlet alle vores ofte stillede spørgsmål her. Hvis du ikke finder et svar på dit spørgsmål, kan du altid kontakte os direkte pr. telefon eller e-mail.

Er det muligt at låne et produkt?

Vi tilbyder lån af apparater eller apparater til leje til de kunder, der har en serviceaftale med Medidyne. Hvis du ønsker at lære mere om vores serviceaftaler, bedes du udfylde formularen herunder, og vi vender tilbage på din henvendelse hurtigst muligt.

Hvordan rapporterer jeg fejlmeldinger og reklamationer?

Vi er kede af at høre, at du har problemer med din enhed. Rapportér venligst problemet ved hjælp af formularen herunder, og vi vil følge op inden for den næste hverdag.

Rapporter fejlmelding og reklamation

Hvordan kan jeg bestille reservedele til mit medicinske udstyr?

For at bestille reservedele til dit medicinske udstyr, kan du bruge denne formular:

Bestil reservedele

Hvis du er usikker på produkt-id’et, bedes du kontakte kundeservice, og de vil hjælpe dig med at finde det rigtige produkt.

Kontakt os

Har du spørgsmål sidder vi klar til at hjælpe dig

Tal med din lokale tekniske specialist

Har du spørgsmål til et produkt, dets funktioner, software eller andet, så tag endelig fat i os – vi er klar til at hjælpe dig med stort og småt.

Flemming Forslund

Technical Specialist

Tobias Ströberg

Nordic Service & Quality Manager