Vores historie begynder i 2002 i København, hvor Medidyne etableres med en mission om at bidrage til at redde liv. I dag er vi en nordisk virksomhed med over 100 dedikerede medarbejdere og kontorer i Danmark, Sverige, Norge og Finland.
Medidyne er en solid, privatejet virksomhed. Vores kerneforretning består af distribution af medicinsk udstyr, og vi repræsenterer en række verdensførende producenter inden for vores branche.
Vi er en stærk organisation med et engageret og professionelt team af medarbejdere. Dette sætter os i stand til at yde den bedst mulige service til vores kunder i hele Norden.
Vores hovedfokus er den akutte og kritisk syge patient, idet vi har en førende position inden for dette område.
Vores mission og eksistensgrundlag er at gøre en forskel. Sammen med vores partnere arbejder vi for at redde liv og forbedre livskvaliteten for de mennesker, som kommer i kontakt med vores produkter. Vores mål er at levere sikre, effektive og brugervenlige produkter og tjenester.
Via disse værdier stræber vi efter at gøre en forskel.
Vores nordiske landechefer arbejder for at gøre en forskel ved at levere produkter og tjenester, der kan redde liv.
Hele Medidyne-organisationen er certificeret efter ISO 13485 og ISO 14001. Disse certifikater dokumenterer, at vi har effektive systemer til styring af henholdsvis kvalitet i hele virksomheden og den miljøpåvirkning vores aktiviteter har.
Vores kompetente team står klar til at hjælpe dig.
Vi leder altid efter talenter. Besøg vores jobside for at se ledige stillinger.